counter create hit

مطالب مرتبط:

افزایش تولیدات داخلی تجهیزات پزشکی

مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت : وزارت بهداشت در راستای حمایت از کالای ایرانی به خصوص در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، برنامه های مختلفی دردست اجرا دارد. ...

مصدومیت ۲۳ نفر در زلزله ۵.۳ ریشتری سرپل ذهاب

جمعیت هلال احمر اعلام کرد که زلزله ۵.۳ ریشتری سرپل ذهاب ۲۳ مصدوم داشت که به صورت سرپایی درمان شدند.

کام مردم با طرح تحول سلامت شیرین شد/ تلخی ها را به جان خریداریم

وزیر بهداشت گفت: بهره بردار اصلی خدمات طرح تحول سلامت، عموم مردم و بویژه اقشار محروم بودند و از نظر مردم، خدمات این طرح بدون هیچ کم و کاستی همچنان ادامه دارد. ...

تاثیر منفی چاقی بر کبد کودکان

به گفته محققان، چاقی یا اضافه وزن کودک تاثیر منفی بر کبدش دارد.

نحوه قیمت گذاری تجهیزات و ملزومات پزشکی مشخص شد

یک مقام مسئول در سازمان حمایت از مصرف کننده گفت: از آنجا که سازمان غذا و دارو بدون توجه به مصوبه کارگروه تنظیم بازار اقدام به قیمت گذاری برخی از تجهیزات پزشکی می کرد، موضوع در جلسات مطرح شد. ...

سیستم مغز هنگام یادگیری به کار

سیستم های مغز هنگام یادگیری همکاری می کنند

مطالعه جدید محققان از دانشگاه "براون" نشان می دهد که هنگامی که یادگیری. دو سیستم متفاوت از مغز با هم کار کنند. اخبار و عصاره از خود اکسپرس مطالعه تعامل بین دو حالت کاملا متفاوت از یادگیری یک کار جدید که شامل "ترویج یادگیری" و"حافظه کاری". متمرکز شده است.   یادگیری تقویتی روند که افراد با پردازش پاداش های سطح سلول های عصبی به تدریج یاد بگیرند که چه باید بکنید و چه متوسط بهترین....   در مقابل حافظه کاری شامل حفظ فعالیت های قبلی و نتایج آنها در ذهن دارند و با سرعت و انعطاف پذیری برای بهبود عملکرد.   "مایکل هیچ" (Michael Frank) و استاد دانشکده علوم شناختی و زبانی روانشناسی دانشگاه براون یکی از عناوین مقاله, مردم, عمدتا با استفاده از این سیستم به عنوان یک مستقل در فرایند یادگیری تفسیر کرده‌اند اما ما در این مطالعه نشان می‌دهیم که این دو سیستم با هم کار می‌کنند.   "آن کالینز" (Anne Collins)، استادیار دانشگاه "کالیفرنیا، برکلی"، در این تحقیق با فرانک همکاری می‌کند. کالینز و فرانک یک روش آزمایشی طراحی شده برای جداسازی سیگنال‌های مغزی مرتبط با هر یک از این دو سیستم را توسعه داده‌اند.   در این مطالعه ۴۰ شرکت‌کننده حضور داشتند که به هر یک از آنها یک سری از نمادها، بر روی یک صفحه نمایش نشان داده شد و سپس از آنها درباره هر کدام از نمادها سوال پرسیدند و آنها برای پاسخ به هر نماد می‌بایست یک کلید مخصوص را به روی صفحه کلید می‌فشردند. آنها به شرکت کنندگان نگفته بودند که کدام کلید برای کدام نماد مناسب است. آنها مجبور بودند آن را یاد بگیرند. وقتی آنها پاسخ درست می‌دادند، امتیاز می‌گرفتند. طی آزمایشات مکرر، شرکت‌کنندگان یادگرفتند که کدام کلیدها با کدام نمادها مطابقت دارد.   محققان، برای جداسازی شرکت کنندگان در سیستم‌های یادگیری تقویتی و حافظه کاری چند مسئله با تعدادی نماد انتخاب  کردند و شرکت کنندگان مجبور بودند یاد بگیرند که کدام دکمه را باید برای کدام مسئله فشار بدهند.   به طور کلی، شرکت‌کنندگان تنها می‌توانند سه یا چهار مورد را در یک زمان حافظه کاری و فقط برای مدت کوتاهی نگه دارند. بنابراین وقتی تعداد نمادها یا مکث‌ها افزایش می‌یابد، سهم حافظه‌کاری در فرایند یادگیری کاهش می‌یابد.   همانطور که شرکت کنندگان تست را انجام می‌دادند، یک کلاه "نوارمغزی" (EEG) سیگنال‌های مغز را ضبط می‌کرد و نویسندگان از روش‌های آماری برای استخراج سیگنال‌های مرتبط با یک سیستم یادگیری استفاده کردند.   این مطالعه نشان داد که وقتی که تقاضای حافظه بالا بود، سیگنال‌های مغزی مرتبط با یادگیری تقویتی قوی تر شدند. به عبارت دیگر، زمانی که از سیستم حافظه کاری زیاد استفاده شده بود، نقش سیستم یادگیری تقویتی در روند یادگیری بیشتر شد.   در مقابل، هنگامی که شرکت کنندگان اطلاعات را در ذهن داشتند، سیگنال‌های مرتبط با یادگیری تقویتی ضعیف‌تر شد و نقش حافظه‌کاری بیشتر شد.   محققان می‌گویند این یافته‌ها نشان می‌دهد که این دو سیستم به طور مستقل کار نمی‌کنند.   سیستم یادگیری تقویتی توسط چیزی به نام "خطای پیش‌بینی پاداش" (RPE)شناخته می‌شود و این سیگنالی است که محققان از آن برای پیگیری روند یادگیری تقویتی استفاده کردند .   فرانک گفت: درنظر گرفتن این سیستم‌ها به عنوان یک سیستم یکپارچه بزرگ نه یک سیستم جداگانه درک ما را از علوم پایه‌ای که چگونه مردم و حیوانات یاد می‌گیرند تغییر می‌دهد. این سیستم روزی می‌تواند درمان‌های بهتری برای اختلالات یادگیری را به ارمغان بیاورد.     امتیازدهی به محتوی 4 2 50% با این خبر موافقمبا این خبر مخالفم